[ Mesaje noi · Membrii · Regulamentului forumului · Cautare · RSS ]
  • Pagina 1 din 1
  • 1
ALBATROSS 3D
VirtualityData: Duminică, 07-Feb-2010, 08:34:13 | Mesaj # 1
Soldat
Grup: Membri
Mesaje: 4
Premii: 0
Reputaţie: 0
Status: Offline
Scenele complexe sunt dificil de editat manual. De aceea se utilizează editoare specializate, cum ar fi celebrul '3D Max'.
În afară de suspomenitul (şi crăcuitul ) program existe destul de multe alte editoare care sunt gratuite. Ca exemple putem aminti 'BLENDER', 'WINGS3D' şi 'ALBATROSS 3D'. Deci:

ALBATROSS 3D

Înainte de orice, voi arăta cum salvăm fişierele de grafică 3d pentru VRML. Aşadar după ce am realizat ce am dorit noi să facem în 3d, vom trece la exportarea fişierului nostru în format VRML.
Cum se realizează exportarea ?
Simplu.
Mergem în meniul 'File', apoi în'Export' şi apoi alegem 'Export to VRML 2.0 (s)'; programul ne va arăta o fereastră de dialog.
Deci să nu uităm că vom exporta în formatul VRML 2.0.

Mai departe voi face o scurtă prezentare a programului 'Albatross 3d'

.
Voi continua

 
  • Pagina 1 din 1
  • 1
Căutare: